A Netflix közép-európai idő szerint csütörtök délután egy óra körül kezdett akadozni, így a felhasználók nem tudtak nézni bizonyos tartalmakat, nem indultak el a filmek és sokan hibaüzenettel találkoztak. A legtöbb leállást Nyugat-Európából és Malajziából jelentették.
Körülbelül három óra múlva, délután négyre már normalizálódott a streaming szolgáltatás, és mostanra már sehol sincs probléma a műsorok betöltésével. A dolog jelentőségét az is bizonyítja, hogy a közösségi médiát valósággal elárasztották a felhasználók által feltöltött hibaüzenet-képek, és mindenki egymást kérdezte, hogy mi lehet a probléma. A Netflixnek a Facebookhoz hasonlóan komolyan kell vennie a hasonló eseteket, mivel ahogyan közeledik az előfizetői bázis a 200 millióhoz, úgy válik egyre égetőbbé az ilyen esetek kezelése. Viszont a Netflix egyelőre nem kommentálta a hibát, tehát nem tudjuk, hogy mi lehetett az akadozás hátterében.
A Netflix UK and Ireland viszont így kommunikálta a leállást:
For anyone having issues, we’re sorry for the inconvenience and are working to fix this as quickly as possible.
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) November 21, 2019
A DownDetector.com, online adatfigyelő oldal is világszinten jelentette a problémát, és náluk is főként nyugat-európai, kínai és malajziai részeken lehetett leginkább érzékelni, amit a magyar felhasználók is jelentettek. Mostanra minden rendben, azonban érdekes volt látni, ahogyan a Netflix néhány órás leállása ilyen világszintű mozgolódást váltott ki az emberekből, ami egy Facebook leállás-szerű jelenséget produkált.