Úgy tűnik, hogy az RTL csoport -amelyhez a magyar RTL Klub is tartozik – nagyobb sebességre kapcsolt az online térben, és 50% -os részesedést vásárolna a Bedrock-ban, amelytől főként a német és a holland streaming (SVOD) előfizetők jelentős növekedését várja, de az üzletnek hazai vonatkozása is lehet.
A Bedrock egy streaming platformok tervezésére és fejlesztésére szakosodott technológiai cég, amely a 6Play SVOD szolgáltatásának technikai platformját nyújtja Belgiumban, Horvátországban és ez adja a hátterét az RTL Most szolgáltatásának is. 2020 júniusától ezt a platformot fogja használni a francia Salto is, amelyet a TF1, a France Télévisions és az M6 csoport fog elindítani.
A Hollywood Reporter beszámolója szerint az RTL célja, hogy a társaság Európa vezető streaming szolgáltatójává váljon az elkövetkező öt évben. A 2019 év végi adatok alapján az RTL 37 százalékkal tudta növelni a német TV Now és a holland Videoland előfizetőinek a számát. Így tehát összesen mintegy 1,44 millió háztartás fizetett elő erre a két szolgáltatásra és a TV Now valamint a Videoland streaming bevételei 46,7 százalékkal, 151 millió dollárra (135 millió euróra) növekedtek a az előző, 2018. évi 92 millió euróhoz képest.
Az RTL vezérigazgatója, Thomas Rabe nagyra törő célokat fogalmazott meg, így a tervek szerint a cégcsoport 2025-re akár 5-7 millióra is növelheti a németországi TV Now, és a holland Videoland szolgáltatásának az előfizetői bázisát, viszont már most érezhetőek a járvány hirdetésekre és produkciókra gyakorolt negatív hatásai. Több szervezet, köztük az IMF és az OECD, már csökkentette 2020-ra a növekedési előrejelzéseit.