A Disney célja már a kezdetek óta egyértelmű: A Netflix alternatívájaként egy olyan szolgáltatást kínáljon a konkurensek alá belőtt árazással, ami a családok számára kihagyhatatlan ajánlatnak tűnik, na meg azoknak a felnőtteknek, akik szívesen nosztalgiáznak, és egy értékhatáron belül simán rongyosra nézik a régi klasszikusokat, főként ha ezzel párhuzamosan minőségi új megjelenésre is számíthatnak.
A Deadline internetes kiadásán megjelent tanulmány szerint a Disney számára eddig jól alakulnak az előfizetői számok. Az Ampere Analysis piackutató cég adatai azt mutatják, hogy az Egyesült Államokban azok a családok, ahol legalább egy 10 évesnél fiatalabb gyermekeket nevelnek, már 50% -a feliratkozott a Disney Plus streaming szolgáltatására. Ami még inkább figyelemre méltó, hogy a 18–24 éves korosztály 41%-a is már Disney Plus előfizető, ami azt bizonyítja, hogy a fiatalok között is elképesztően népszerű az egeres szolgáltatás.
Fontos még megjegyezni, hogy ez azt a teljesítményt négy hónappal az amerikai bevezetés után érték el (november 12), amivel február 4-i adat szerint 28 millió előfizetőt sikerült begyűjteni a tengerentúlon, és a java csak most következik: A konkrét európai bevezetés március 24-én kezdődik Európában (Hollandiában már a kezdetek óta elérhető), viszont a stúdió jelezte, hogy a koronavírus-járvány miatt sem hozza előrébb a kelet-európai nyitányt, amit sok elemző várt volna a Disney-től, hiszen bezártak a mozik és rengetegen maradnak otthon a lakásaikban streaminget nézni.