Jó hírek érkeztek a Netflix friss, harmadik negyedéves piaci gyorsjelentésével. A streamer fordítani tudott az eddigi negatív besorolásán, amely még áprilisban kezdődött, amikor fennállása óta elsőként előfizetőket veszített.
A Netflix közlése szerint a harmadik negyedévben több mint 2,4 millió előfizetővel tudott bővülni – ezzel felülmúlta az előző jelentésében szereplő 1 milliós iránycélját is. További bizakodásra adhat okot, hogy a következő negyedévre 4,5 millió új előfizetőt várnak, ami könnyen összejöhet, mivel november 3-án indul a hirdetésekkel támogatott olcsó Netflix csomag is.
Mindezek mellett a cégnek sikerült 7,9 milliárd dolláros bevételt termelnie a harmadik negyedévben, ami közel 6 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A cég mintegy 1,4 milliárd dollár profitot is összehozott, ami viszont 3 százalékos csökkenés az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Régiós előfizetői bővülés:
- USA és Kanada 0,10 millió
- EMEA (benne Magyarország) 0,6 millió (előző negyedévben 1,8 millió volt)
- Dél-Amerika 0,31 millió
- APAC (Ázsia, és Csendes-óceáni régió) 1, 43 millió
Ezzel a Netflix globális előfizetői tábora elérte a 223,09 milliót
#netflixvilág