A kezdeti technikai problémák ellenére a Disney+ két héttel az indulása után is tovább hasít. A Variety azoban azt írja, hogy mindez nem befolyásolja a Netflix, a HBO vagy az Amazon Prime Video előfizetőit, mivel az eddigi adatok alapján az látszik, hogy nem történt tömeges vándorlás a felhasználók között.
November 12–24-ig terjedő időszakban a Disney+ iOS és Android mobil applikációját körülbelül 15,5 millió alkalommal töltötték le, ami az USA felhasználók 86% -át jelenti a mobilalkalmazásokat elemző amerikai Apptopia vállalat szerint. Mindez átlagosan napi közel 1,2 millió letöltést jelent ebben a 13 napos időszak alatt. A Disney+ az indulás óta az Apple App Store-ban és a Google Play-en az első helyen végzett az ingyenes alkalmazások között az Egyesült Államokban.
Ugyanakkor az Apptopia adatai azt is mutatják, hogy a Disney+ népszerűsége nem érinti a Netflixet, az Amazon Prime Video-t és az HBO-t: Az applikációra vonatkozó amerikai adatok alapján a letöltés és a felhasználói magatartás valójában összhangban van az előzetes számításokkal.
A rendelkezésre álló adatok alapján úgy látszik, hogy a Disney+ ilyen nagyszámú letöltése a Hulu és az ESPN+ kedvező eredménye volt – mivel a Disney mindhárom szolgáltatást egy kedvezményes csomagban is kínálja, mindössze havonta 12,99 dollárért. Eszerint mind a Hulu, mind az ESPN+ alkalmazásokban a letöltések száma több mint 50% -kal növekedtek november 12 és 24 között, szemben a Disney+ megjelenése előtti 13 nappal. A Disney+ bevezetése óta egyébként az amerikai Roku applikációjának a letöltése is nőtt.
Fontos azonban megjegyezni, hogy az alkalmazások letöltésének száma nem áll párhuzamban a tényleges előfizetői számmal, így továbbra sem tudjuk, hogy valójában hány ember fizetett elő a Disney streaming szolgáltatására.
Egyelőre tehát úgy tűnik, hogy a Disney+ léte nem ösztönzi más streaming szolgáltatások ügyfeleit tömegesen, hogy lemondják meglévő Netflix vagy HBO előfizetésüket, ami a kábelszolgáltatásokra nézve lehet kellemetlen.