A streaming szolgáltató globálisan – tehát Magyarországon is felfüggesztette telefonos ügyfélszolgálatát, mivel a koronavírus- járvány, valamint a csalók megjelenésével jelentősen megnövekedtek a hívások, amit az otthon dolgozó Netflix alkalmazottak már nem képesek megfelelően kezelni.
Ezért Netflix arra kéri az előfizetőket, hogy a telefonos segítségkérés helyett válasszák az élő csevegés lehetőségét, vagy nézzék át a gyakran ismételt kérdéseket. Jelenleg a hazai felhasználókat ez az üzenet fogadja:
„Kérjük, próbálkozz újra később, vagy tekintsd meg az online ügyfélszolgálaton a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszokat. Köszönjük türelmedet!”
A Netflix szerint a csevegésre való áttéréssel sokkal több embernek tudnak jóval gyorsabban segíteni, ezért érdemes Magyarországról is ezzel próbálkozni. A Variety pedig arra hívja fel a figyelmet, hogy a távmunkára kényszerült Netflix ügyfélszolgálat mellett a Hulu, a Roku és a Disney Plus előfizetői is hasonló problémákkal találkozhatnak.
A Műsoronhoz érkező üzenetekben is többen arról írtak, hogy feltörték vagy ellopták a fiókokat, ám a visszajelzések alapján többségében sikerült rendezni a dolgot. Ezért azt javaslom, hogy probléma esetén bátran használjátok az élő csevegő lehetőségét, amit a jobb felső sarokban, a fiók alatt az ügyfélszolgálat menüpont után megnyíló ablak legalján fogtok megtalálni.