Latin-Amerikából indul jövőre az HBO Max nemzetközi terjeszkedése

A Disney Plus streaming szolgáltatáshoz hasonlóan az HBO Max is lassan kezdi felfedni, hogy miként szeretné saját online műsortár szolgáltatását a nemzetközi piacokra bevezetni. A terjeszkedés egyik meghatározó eleme pedig maga a vezető kinevezése, aki a teljes folyamatirányításért felelős lesz, és ezt a WarnerMedia ma nyilvánosságra is hozta.

Ennek értelmében Johannes Larcher Lesz az HBO Max International felelős vezetője, posztját pedig augusztus elejétől fogja betölteni.

Így tehát Larcher felel majd az HBO Max direct-to-consumer (D2C) előfizetési modell nemzetközi forgalomba hozataláért és menedzseléséért, amely 2020 május 27-én startolt el Amerikában, és fokozatosan fogják bevezetni a többi országban, várhatóan később Magyarországon is. Elsőként a terjeszkedés epicentruma Latin-Amerikai lesz, amely 2021-ben várható.

Johannes Larcher (aki jelenleg még az MBC Group Digital ügyvezető igazgatója) azt szeretné, ha az HBO Max nélkülözhetetlen streaming szolgáltatásává válna az egész világon. Meglehetősen kemény feladat lesz az egyre duzzadó streaming piacon az HBO Max-ból „kihagyhatatlan” szereplőt faragnia, viszont legalább egy jelentős akadály elhárult az útjából, hiszen az AT&T-hez tartozó WarnerMedia július 31-től Amerikában kivezeti az HBO GO és az HBO Now szolgáltatást, s velük együtt a márkaneveket is, így legalább az előfizetők számára sokkal egyszerűbb lesz az HBO tartalmak elérhetőségét megérteni, ami nálunk a hazai HBO GO esetében lassan 10 éve teljesen egyértelmű.

#HBOMax #HBO #HBOZóna

Teszett a cikk? Csatlakozz a Facebook oldalhoz, kövess Twitteren vagy a Google Hírekben is, hogy mindig értesülj a legfrissebb újdonságokról.