Már csaknem 95 millió előfizetője van a Disney Plus streamingszolgáltatásnak.
Emlékeztetőként, a Disney a decemberi befektetői rendezvényén még 86 millió előfizetőről számolt be, ami így egyetlen hónapp alatt 8 millióval emelkedett.
Azt is fontos megjegyezni, hogy a Disney eredeti tervek szerint négy év alatt akarta elérni 90 millió előfizetőt, ami már így is jelentős túlteljesítésnek számít, amihez a teljes 2024-re vonatkozó üzleti terveket is korrigálni kellett, így már nem 230 millió, hanem 260 millió Disney Plus előfizetővel számolnak.
A 2019 novemberében indított streamingcsatorna közönségét elsősorban a Star Wars-univerzumból kinőtt The Mandalorian című sci-fisorozat sikere és a Pixar Lelki ismeretek (Soul) című új animációja növelte decemberben. A január közepén debütált WandaVision című Marvel-produkció is sok nézőt érdekelt a Nielsen piackutató felmérése szerint.
A Disney vállalat tetemes összeget fordít a streamingszolgáltatás eredeti tartalmainak előállítására, hogy előfizetőit megtartsa és új előfizetőket is tudjon szerezni. Az említett decemberi befektetői tájékoztatóján további 105 új játékfilmről és tévésorozatról adott hírt a stúdió. Mint közölték, ezek 80 százaléka a Disney Plus-ra készül a Star Wars-, Marvel-, Disney Animation- és Pixar-brand égisze alatt.
A Disney streamingszolgáltatások – a Disney Plus, a Hulu és az ESPN Plus – összesen 146,4 millió előfizetővel rendelkeznek az első negyedév végén, ami 131 százalékos növekedést jelent az előző évi helyzethez képest.
A Hulu előfizetői létszáma egy év alatt 30 százalékkal nőtt és elérte a 39,4 milliót, az ESPN Plus előfizetőinek száma pedig egy év alatt 83 százalékkal növekedett 12,1 millióra.
A jelenlegi tervek szerint a Disney Plus és a hozzá kapcsolódó Star műsortár ebben az évben válik elérhetővé Magyarországon is.
Érdekelnek az új hírek és érkező tartalmak a Netflixre? Iratkozz fel a Műsoron hírlevelére. Hurrápéntek Plus, ITT TUDSZ RÁ FELIRATKOZNI
#MűsoronPlus #DisneyPlus