A Discovery szerint a Discovery Plus streaming-szolgáltatásra közvetlenül előfizetők száma már meghaladta a 11 milliót.
A Discovery Plus, amely platform egyesíti a különböző Discovery-csatornákat, így a dokumentumfilmektől, a reality TV-n át a sportműsorokig többféle szórakozási lehetőséget is nyújt, igencsak népszerű a kikapcsolódásra vágyók körében.
„Mostanra meghaladtuk világszerte a 11 millió fizetőt, és a hónap végére elérjük a 12 milliót” – mondta David Zaslav, a Discovery elnöke és vezérigazgatója.
A Discovery Plus több országban is jelen van, az USA-ban a Verizon, az Egyesült Királyságban és Írországban a Sky, még számos más európai országban a Vodafone segítségével jut el a nézőkhöz.
A Discovery nettó bevétele a tavalyi évben 1 milliárd 219 millió dollár volt, amivel csökkentek a platform bevételei: A nemzetközi reklámbevételek 12% -kal, az USA-ban a hirdetési bevételek 5% -kal, még az éves terjesztési bevételek 4% -kal csökkentek.
#DiscoveryPlus