Jason Kilar, a WarnerMedia CEO-ja péntek reggel az AT&T elemzői konferenciáján jelentette be, hogy júniusban érkezik az HBO Max AVOD, tehát hirdetésekkel támogatott verziója, több jelentős kompromisszummal.
Amiről már korábban írtam, az NBCUniversal Peacock streaming platformjához hasonlóan, viszont attól némiképp eltérő üzleti modellel indítják el nyáron az olcsósított HBO Max-et, amely Kilar bejelentése szerint nem fogja támogatni a Warner Bros. kettős megjelenését.
A hirdetések támogatott Max és a normál (jelenleg is létező) Max közötti fő különbség az ugyanazon a napon megjelenő mozis címekhez való hozzáférés lesz – nyilatkozta Kilar. Az olcsóbb Max-et választó előfizetők tehát nem fogják látni a Warner Bros. idei filmjeit, például a Mátrix 4-et az HBO Max-en a mozis premierrel egy időben, viszont Kilar azt is hozzátette, hogy az HBO Original címek, mint a Trónok harca vagy az Eufória esetében nem lesznek reklámok.
Kilar többet nem osztott meg a hirdetéses HBO Max-el kapcsolatban, amely júniusban érkezik Amerikába és Dél-Amerikába. Az év második felében jön a szolgáltatás Európába – köztük Magyarországra is, ám részleteket valószínűleg május 27-én esedékes WarnerMedia Virtual Upfront alkalmával fogja a médiacég ismertetni.
Kép: WarnerMedia
#Műsoronplus #HBOZóna #HBOMax #WarnerMedia