Úgy tűnik, hogy Nyugat-Európa lehet a Netflix reklám bevételeinek az elsődleges piaca, ami felülmúlhatja az Egyesült Államok bevételeit – derült ki az Ampere Analysis legújabb jelentésében. Nyugat-Európa éves szinten 1,9 milliárd dolláros (kb. 1,9 milliárd eurós) bevételt termel a Netflix reklámokból 2027-re, többet, mint az Egyesült Államokban, és majdnem annyit, mint Észak-Amerikában (ami 2,1 milliárd dollár Kanadát is beleértve). Az új jelentés arra is rámutat, hogy további 841 millió dollár bevételre számíthatnak a nyugat-európai hirdetési szintű (tehát hirdetésekkel támogatott AVOD) előfizetési díjakból, ami például Észak-Amerikában 1 milliárd dollár lehet.
Ebből most az látszik, hogy
2027-re az európai Netflix felhasználók közül majdnem minden ötödik a hirdetéseket tartalmazó csomagot fogja használni.
A Netflix szerint a nyugat-európai nézők rendelkeznek a legmagasabb árérzékenységgel, ami viszonylag magas CPM is költséggel párosul, ezért a régióban történő reklámozás óriási lehetőséget jelent a streaming óriás számára.
#netflixvilág