A Netflix ismét nézettségi adatokat közölt a műsorairól, amelyből kiderült: A Wednesday közelít az egymilliárd órás nézettséghez. A Jenna Ortega főszereplésével készült Addams Family remake sorozat a premiert követő második héten 411,29 millió órányi nézettséget gyűjtött, így összesítve már 752 millió órányi nézettségnél jár november 23-i debütálása óta, de nem csak ebben tud erős lenni.
A streamer tájékoztatása szerint a sorozatot már több mint 115 millió háztartásban látták –, így az első 28 nap során a 3. helyen áll minden idők legnézettebb műsorai között.
Ezzel a Wednesday olyan műsorokat vett üldözőbe a nézettségi versenyben, mint a Jeffrey Dahmer-sztori vagy a Nyerd meg az életed.
Ted Sarandos a Netflix társelnöke és ügyvezető elnöke a New York-i UBS Global TMT konferenciáján nem hagyta szó nélkül a sorozat sikerét, ami szerinte a Nyerd meg az életedet üldözi a világ legnézettebb műsoráért.
Szerinte a Wednesdeay sikere rávilágít arra, hogy a Netflix képes lokalizált, globálisan is vonzó tartalmat létrehozni. Senki nem csinált még ilyet – tette hozzá Sarandos kiemelve azt is, hogy az előfizetői elkötelezettség kulcsfontosságú a Netflix folyamatos, jelenleg 17 milliárd dollárt kitevő tartalomköltési, és jövedelmszerzés szempontjából.
Az ügyvezető úgy fogalmazott, hogy a Wednesday a Strange Things 4 (1,35 milliárd) és Jeffrey Dahmer-sztori (856 millió) által adott nézettségi viszonyítási alapok nyomában halad, a sorozat amerikai sikere pedig nemzetközi szinten is megismétlődik.
A sorozat az első három eredeti, tehát saját gyártású műsor Koreában, Indiában és Japánban is, és ezek mind olyan piacoknak számítanak, ahol valóban a helyi tartalmakat részesítik előnyben – mondta Sarandos.
Ha szeretnél elsőként értesülni a legújabb filmes, sorozatos, streaming hírekről, ajánlókról, akkor csatlakozz Facebook is.