A SkyShowtime egy új streaming szolgáltató, ami 2023 februárjában indul el Magyarországon. Kínálatában többek között megtaláljuk majd a Paramount Pictures, a Universal Pictures, a DreaWorks Animation, a Sky, a Showtime, a Peacock vagy a Nickelodeon tartalmait, és a mai harmadkörös indulással végre bepillantást kapunk a platform magyar felületére is, ami után sokan izgatottan fogják várni a bő másfél hónapos indulást.
A Comcast az NBCUniversal, a Sky és a Paramount Global által létrejött új streaming műsortár az egyik legfiatalabb a platformok között, hiszen legutóbb például a Disney+ indult el Magyarországon, ami a 2019-es platform frissebb, lokalizált változata. Itt viszont a SkyShowtime esetében valóban egy teljesen új megoldásról beszélhetünk, amely ugyan örökölhette az északi országokban korábban bevezetett Paramount+ stílusjegyeit és annak technikai felépítését, ugyanakkor sok tekintetben egy teljesen újragondolt globálisan is versenyképes egységet képez, aminek szeptember 20-án, az északi országokban (Dániában, Finnországban, Norvégiában és Svédországban) volt a világpremierje.
Ezután következett októberben a holland bővülés, így a december 14-én (a mai napon) Szerbiában elérhető új streaming szolgáltatás alig 2,5 hónnappal követi a globális rajtot, ami nem csak komoly technikai teljesítmény, de igencsak megdolgoztatja a marketing területen dolgozókat is a márkafelépítés és menedzselés szempontjából.
Így tehát érdemes átnézni a most megjelent SkyShowtime szerbiai változatát, hogyan is néz ki, milyen tartalmakkal készültek az indulásra, és legfőképpen az árazás is fontos szempont, hiszen bő másfél hónap múlva a SkyShowtime Magyarországra is megérkezik, amelynek az Androidos telefonokra készült promóképei már itt Műsoron is láthatóak.
Szerb árazás
Árazást tekintve a SkyShowtime az HBO Maxhoz hasonló kedvezményes ajánlattal nyitott a piacon. Akik az első hónapban előfizetnek a streaming szolgáltatásra, egy életre szóló 50%-os kedvezményben részesülnek, ami az HBO Max esetében élethosszig tartó 33%-os ajánlatot jelentett, és ez a kedvezmény az éves előfizetés esetében most is fenn áll.
Tehát a SkyShowtime az első hónapban 5,99 euró helyett 2,99 euró, éves ajánlatról nem tudni.
Tartalmak
A SkyShowtime holland vagy svéd felülete a mai trendeknek megfelelően letisztult és sallangmentes, a Comcast tehát a modern felhasználói igényekhez igazodva elkotta meg a platformot, ami elmondható szinte valamennyi hasonló szolgáltatással kapcsolatban is.
Ha még nem láttad, az alábbi képeken megnézheted, hogyan is műsortár felosztását és a tartalmakat elképzelni:
Az HBO Maxhoz vagy a Disney+-hoz hasonlóan a SkyShowtime is nagyobb gyűjteményekbe (hubokban) rendezi a blockbuster címeit. Ebben az esetben a szerb felületen külön gyűjteményt kapott a Mission: Impossible, a Halálos iramban, a Transformers, a Jurassic Park vagy a Star Trek franchise.
Induló címek között megtalálhatóak: 1883, 1923, A Friend Of The Family, Ambulance, American Gigolo, Blocco 181, Halo, Law & Order Season 21, Let the Right One In, Mayor Of Kingstown, Marry Me, Pitch Perfect: Bumper in Berlin, Sing 2, Star Trek: Strange New Worlds, Super Pumped: The Battle for Uber, The Calling, The Fear Index, The First Lady, The Hanging Sun, The Midwich Cuckoos, The Northman, The Offer, The Rising, Tulsa King, Vampire Academy vagy a Yellowstone.
Ezen kívül olyan tartalmak érkeznek az elkövetkező hónapokban, mint a Funny Woman, Ripley, Rabbit Hole, Three Women and A Town Called Malice.
A márkákat is külön hubokban találjuk, ilyen például a Nickelodeon, a Paramount+, a Peacock, a Showtime vagy a Sky.
Az említett címek, és az árak a ma induló szerb állapotokat tükrözik, és még nem érkezett hivatalos megerősítés, hogy hazánkban ezek hogyan fognak alakulni. Azonban ezek alapján már most állítható, hogy a Skyshowtime magyar ajánlata az egyik legjobb ár/érték arányú ilyen előfizetés lehet a hazai nézők számára.
A szerbiai képekért hálás köszönet Lacinak, aki rögtön az előfizetése után elküldte az első képeket. Hatalmas pacsi neki!