Csak idő kérdése volt, hogy mikor áll össze a Disney és a Warner Bros. Discovery (WBD) egy közös streaming ajánlattal, ami nyáron megtörténik Amerikában. Olcsóbb lesz egyben az új Max és a Disney+, ami a streaming jövőjét is előre vetítheti.
Az éjszaka folyamán érkezett a friss hír, hogy összeáll korunk két legnagyobb szórakoztató vállalata egy olyan közös streaming csomagajánlattal, ami mindkét fél számára új nézőket szívhat fel az amúgy is egyre tagoltabb piacról. Ez az új közös streaming csomagajánlat a Disney+, a Hulu valamint az új Max között nyáron válik elérhetővé az amerikai piacon, ami az első ilyen jellegű kínálat lesz a hirdetésekkel támogatott (SAVOD) és hirdetésmentes csomagban egyaránt.
A Disney+, a Hulu és a Max nyáron debütáló csomagja tartalmazni fogja az ABC, a CNN, a DC, a Discovery, a Disney, a Food, az FX, az HBO, a HGTV, a Hulu, a Marvel, a Pixar, a Searchlight vagy éppen a Warner Bros. műsorait, sorozatait és sikerfilmjeit – egyelőre ismeretlen árazással, azonban ismerve a két vállalat egyre profitábilisabb streaming filozófiáját, ez sokak számára lesz egy vonzó alternatíva.
Mivel a tájékoztatás szerint az az új csomag elérhető lesz a három streaming platform bármelyikén – ideértve akár a platformhirdetéseket is, így egyértelműbbnek látszik az megváltozott iparági hozzáállás, hogy a nagyobb médiavállalatok inkább kooperálnak egymással – akár közös ajánlatokkal is, hiszen az így kínált kombinált műsorkínálat a hirdetésekből származó bevételekkel kiegészülve, a kábeltévét elhagyók számára is csábítóan hatnak.
JB Perrette a Warner Bros. Discovery globális streaming és játékok részlegének vezérigazgatója szerint ez az új csomagajánlat a legjobb szórakoztatási gyűjteményt kínálja a fogyasztóknak, ami előtérbe helyezi a streaming értékeit, és elősegíti az előfizetők számok növelését és az elköteleződést is, ami az iparág jövőjét is szolgálja.
A WBD és a Disney hasonlóképpen képzeli saját vezető platformjain a fiókmegosztás tiltását, amelyet láthatóan a Netflixről másolnak. Előbbi majd ősszel vezetheti be globálisan is, az egeres vállalat viszont egyes országokban már nyáron szigorít a jelenlegi szabályokon.
Az új Max platform május 21-én érkezik meg Magyarországra, ami felváltja az eddig használt HBO Maxot.